Don't forget to be awesome

Lek aldrig med elden.

2014-12-11 // 21:41:39 // Vardag
, psykisk ohälsa
Alooooo guys.
något jag tycker är sjukt är att folk ser ner på psykisk ohälsa. 90% av befolkningen lider av det men endå har vi sån okunskap om det. Min depression har blivit vardag för mig, jag vet inget annat. Depression är som ett krig, antingen vinner du eller så dör du med dina sista krafter
 
 
 

Många kollar ner på mig och dömmer mig utöver som jag är runt människor, men jag som alla andra bygger upp ett skal för att ingen ska få komma in och ha en ravefest för att sen gå. 
Med psykiska problem överlag så blir vardagen en ännu värre kamp än vad man kan tänka sig. Dagar och nätter fyllda med ångest och självmordstankar. Ingen annan kan ta tag i eller förändra saker och ting förutom du själv. (jag har dubbelmoral för jag gör det inte själv men jag som många andra orkar inte men kan ju hoppas att det går in hos någon iallafall) 
Ni får lite bilder från när jag var svarthårig :D
Skriver mer imorgon, står heeelt still i huvudet just nu. puss! :*


Kik - jjonssonsarah

haha gammal bild ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback