Don't forget to be awesome

Ny på att blogga.

2014-12-11 // 17:45:46 // Vardag
Hej. Jag heter Sarah och är 16 år och är bosatt utanför Gävle. Här kommer jag skriva om mina tankar och känslor och om mitt liv. Kommer även bli mycket om vardagliga saker men främst skaffade jag denna för att få ur mig tankar och känslor överlag. 

Jag lider av en grov depression och panikångest. Även adhd och en himla massa inräknat där också men blir så drygt att läsa haha. 
Jag vägrar leva efter idealena idag. 
Ni vet känslan av att aldrig duga? Det är den jag levt med så länge jag kan minnas. Jag har börjat arbeta med mig själv och tack vare min psykolog som alltid kommer vara mig nära hjärtat har jag börjat tycka om mig själv. Precis som jag är. 
Många tycker jag är helt slut i huvudet och jag håller med dom. Men till er som står kvar vid min sida trots mina snedsteg, jag älskar er. 

Tack till; bacon (Ellie), steffi, fatso, mamma och sist men inte minst "r" för att ni aldrig gett upp på mig. Ni betyder guld. 
Haha ursäkta för ett kasst blogginlägg men kan inte sånt här ;) 
Stort tack till Lena "shorty" Andersson för hjälpen med designen och allt. Puss! :* 





Kommentarer
shortysliv.blogg.se

Så lite så:)

2014-12-12 | 03:38:07
Bloggadress: http://shortysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback