Don't forget to be awesome

Sånt som jag värdesätter mer än allt.

2014-12-12 // 11:25:00 // Vardag
Hej, glad lucia! Själv har jag ingen julkänsla överhuvudtaget.
Tänkte skriva lite om människor som står mig nära hjärtat, och till respekt för vissa och att det inte ska bli krig kommer jag kalla dessa för första bokstaven i namnet.

Min älskade Josefine westerberg. Vad skulle jag göra utan dig? Vi har våra perioder där vi inte pratar överhuvudtaget och då vi pratar jämt. Jag älskar dig över hela mitt hjärta och jag vill aldrig förlora dig, min sol. min måne, mitt allt. <3 
Mamma och "pappa", ni är allt. oavsett hur mycket fel jag än gör står ni kvar och jag älskar er över allt för det. Tack, tack för att ni aldrig gett upp på mig när jag vart som värst. <3
 
 


Bacon och Steffi. Att ni ställer upp så jävla mycket är sjukt. Jag älskar er över hela mitt hjärta och kan inte se mig ett liv utan er även fast vi lärde känna varandra på det mest weirda sättet man kan träffas haha!
 



"A", Tack för att du fick mig upp på fötter igen och gav mig något att vilja leva för, du betyder oerhört mycket för mig. Förlåt för att jag är som jag är, jag är rädd att förlora dig bara.
Kommer en bildbomb under dagen, ha en bra dag. Puss! :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback