Don't forget to be awesome

Klart jag är rädd.

2015-10-26 // 20:25:07 // Vardag
Nu tänker jag ta upp en av mina största rädslor. Alltså = män. Jag är så jävla rädd för män. Jag älskar min pappa, farmor, farfar, min bror. Jag älskar min pojkvän. Men ändå kvarstår faktumet att jag är lika rädd för män ändå. Men jag hatar dom inte, absolut inte. Skulle nog vara lika rädd för kvinnor om media slutade tysta ner om kvinnor som misshandlar sina partners. Men det gör dom, och därför kan jag inte vara rädd för dom. Missförstå mig inte, jag hatar absolut inte män. Men jag är rädd för dom. Jag personligen, har mina anledningar som jag inte tänker gå in på. Och att jag måste gå runt och vara rädd på kvällarna när jag går själv, kolla mig hela tiden över axeln och hoppas på att jag inte har oturen att träffa på någon. För jag är så satans rätt. För rent kroppsligt, har jag någonting att sätta emot med? Jämfört med en man? Nej. Och därför, mina kära vänner, är jag så rädd för det könet som sitter högre än mig i rang. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback