Don't forget to be awesome

Viktiga förebilder

2016-03-12 // 00:48:48 // Vardag
Har tänkt göra detta inlägg bra länge nu, men vet inte hur jag ska kunna formulera mig rätt överlag. Varför behöver vi förebilder egentligen? Våra absolut första förebilder är våra föräldrar, de viktigaste personerna i vårat liv. Men efter det? Varför eftersträvar man att vilja vara som te.x Queen B aka Beyonce? Förmodligen är jag nog ensammast i min åldersgrupp att vilja ha ett vanligt Svenssonliv. Arbeta på samma ställe hela livet, villa vovve Volvo liksom. Trots att jag nu är myndig så är mina föräldrar mina absolut största förebilder efter allt de gjort för mig och utstått på grund av mig. Jag älskar mina föräldrar över allt, oavsett hur mycket jag kan avsky dem vissa stunder ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback