Don't forget to be awesome

Hej Natalie.

2016-09-29 // 21:08:30 // Vardag

Detta är ett blogginlägg riktat till en av mina f.d klasskamrater som drastiskt dog för snart tre år sen, snälla ha överseende med det. Hej Natalie, jag undrar hur du har det där uppe. Vi saknar dig här nere, livet har fortsatt men det har inte blivit detsamma sen du lämnade oss. Fick idag träffa hästen som olyckan med dig skedde, det var tungt. För det påminde om vad som egentligen hände den där dagen i april. Jag gav honom några pussar och kramade om honom från dig, jag vet att du hade velat det. Det är bara bra med honom. Men likt oss som kände dig, eller i mitt fall var bekant med dig, saknar dig. Vi saknar dig så jävla mycket här nere, men jag vet att du just nu spenderar all din tid med hästarna där uppe. Det var ju det du älskade, att vara i närheten av dessa fantastiska djur. Min medryttarhäst Jonte kvalade idag, och vet du? Han klarade det. Jag önskar du kunde vart här och dela den stunden med mig, men jag vet att du kollade över min axel. Jag hoppas du har det bra, vi ses någon gång. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback