Don't forget to be awesome

Ångest.

2014-12-13 // 15:40:29 // Vardag
Idag är en sån dag ångesten står till grovt. Det Jag inte ville skulle hända hände, men det var det bästa endå. 
Idag har jag vart med steffi och en kompis till henne. 

Min åsikt, inget hat tack. Men jag gillar inte ordet hen, förstår inte varför man måste göra sån revolt att man inte vill kallas för antingen eller, för antingen är man man eller kvinna och känner sig som antingen eller. Har blivit bemött av många människor som är "superfeminister" som jag Kallar dom, väldigt dåligt och att dom ser ner på oss Cis människor. (Cis är vi som är säkra i det könet vi är född i) 
Och att vi är dumma i huvudet? 
Okej backa bandet, ni är för alla kvinnors rättigheter men för att Jag är säker i att jag är tjej och aldrig tvivlat på det? 
Dubbelmoral till 100.
Nu ska jag umgås med Stina, alexia, steffi och hennes kompis så skriver mer när jag kommer hem. Puss! :*
Tycker denna var så sjukt rolig så ville dela med mig haha
Lekte lite med photo-editor :-)





Kommentarer
Anonym

Du har då jävla rätt!! //lump

2014-12-13 | 16:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback