Don't forget to be awesome

Ingen jävla aning.

2015-10-23 // 21:37:00 // Vardag
Ikväll är en sån kväll tårarna sitter i halsen men inte kan komma fram, kan inte sätta fingret på varför dock. Saknad tror jag, jobbigt är det iallafall. Senaste veckorna har vart väldigt jobbiga, har gått ner i en rejäl svacka. Vilket resulterade i en inläggning den nionde, inte den roligaste lösningen men det var den bästa just då, livet med psykisk ohälsa är inte direkt en dans på rosor och ibland måste man ta in ordentlig hjälp. Ångrar inte att jag la in mig den helgen, då jag var så hoppas självmordsbenägen just då, tankarna är borta med vinden men mår fortfarande ganska dåligt så är sjukskriven just nu. Men det är påväg åt rätt håll nu, har världens finaste kille, världens bästa vänner och familj. Tillsammans klarar vi det. Kände mest för att skriva av mig så vart ett virrigt och ganska tråkigt inlägg, men skitsamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback